Barney Stinson
Legacy Member
Ik zou mijn iPhone 3G 8Gb willen verkopen, maar ik zou niet weten hoeveel ik ervoor kan vragen.
En... er zijn mankementen aan.
Hij werkt nog perfect, maar..
- Haarscheur
- Paar spikkels stof onder scherm
- En hendeltje om op trillen te zetten is afgebroken, maar is natuurlijk nog te
gebruiken met nagel.
Wat kan ik hier nog voor vragen?
En... er zijn mankementen aan.
Hij werkt nog perfect, maar..
- Haarscheur
- Paar spikkels stof onder scherm
- En hendeltje om op trillen te zetten is afgebroken, maar is natuurlijk nog te
gebruiken met nagel.
Wat kan ik hier nog voor vragen?