Degush
Legacy Member
Ik heb hier een iPhone 3G 8gb,
Het toestel is met een splinternieuwe scherm + screenprotector.
Vanachteren zijn er een ong. 3 kleine krassen, maar er is in de rechterhoek een barstje. iPhone is een Belgisch toestel met 4.2.1 gejailbreakt.
Komt met lader, USB kabel, aankoopbewijs en een witte case.
Foto's op aanvraag.
Hoeveel zou ik er nog voor kunnen krijgen,
Is een ruil met htc hd2 gelijkwaardig?
Het toestel is met een splinternieuwe scherm + screenprotector.
Vanachteren zijn er een ong. 3 kleine krassen, maar er is in de rechterhoek een barstje. iPhone is een Belgisch toestel met 4.2.1 gejailbreakt.
Komt met lader, USB kabel, aankoopbewijs en een witte case.
Foto's op aanvraag.
Hoeveel zou ik er nog voor kunnen krijgen,
Is een ruil met htc hd2 gelijkwaardig?