pamperke
Legacy Member
Ik heb hier een iPhone 3g 8gb met vooral gebruiksporen op de achterkant (van op tafel te liggen) en een haarscheur van aan het oplaadstekkertje, ongeveer 1,5 cm lang.
Aan het scherm is niks te zien en alles werkt, behalve de trilfuntie. Je kan hem nog op stil zetten maar hij trilt dus niet.
Hoeveel zou die nog waard zijn?
Aan het scherm is niks te zien en alles werkt, behalve de trilfuntie. Je kan hem nog op stil zetten maar hij trilt dus niet.
Hoeveel zou die nog waard zijn?