|HBD|Jenske15
Legacy Member
Het betreft hier een Iphone 3G 16gb zoals de titel het vermeldt.
Het scherm bevat geen krassen, maar de achterkant ziet er erg 'gebruikt' uit.
de iphone is 2,5 jaar oud. Bovenaan zit een kleine barst van 2mm die je bijna niet opmerkt en onderaan paar kleine kuiltjes omdat ie gevallen is op stenen.
raar maar waar dit had geen gevolgen voor de werking van het toestel.
Het toestel en de software heeft nog nooit problemen getoond. Alles werkt nog perfect, ik heb het met mobile vikings en ben er uiterst tevreden over, vooral over de internetverbinding.
Niet gejailbreaked en het is een officiële Belgische iphone die niet geblokkeerd is. alle accessoires zijn bijgeleverd
Hij is natuurlijk niet zo snel als een 4S.
Ik pols hier eerst voor een prijs omdat ik vind dat de prijzen die geboden worden soms nogal absurd ver uitelkaar liggen.
ik zie hier dezelfde iphones maar dan in slechtere conditie buitengaan aan 175eu en andere die beter zijn maar aan 100eu.
ik dacht dat je voor zo'n toestel nog maar 10-40eu kon krijgen.
Aan welke prijs denken jullie?
alvast bedankt
Het scherm bevat geen krassen, maar de achterkant ziet er erg 'gebruikt' uit.
de iphone is 2,5 jaar oud. Bovenaan zit een kleine barst van 2mm die je bijna niet opmerkt en onderaan paar kleine kuiltjes omdat ie gevallen is op stenen.
raar maar waar dit had geen gevolgen voor de werking van het toestel.
Het toestel en de software heeft nog nooit problemen getoond. Alles werkt nog perfect, ik heb het met mobile vikings en ben er uiterst tevreden over, vooral over de internetverbinding.
Niet gejailbreaked en het is een officiële Belgische iphone die niet geblokkeerd is. alle accessoires zijn bijgeleverd
Hij is natuurlijk niet zo snel als een 4S.
Ik pols hier eerst voor een prijs omdat ik vind dat de prijzen die geboden worden soms nogal absurd ver uitelkaar liggen.
ik zie hier dezelfde iphones maar dan in slechtere conditie buitengaan aan 175eu en andere die beter zijn maar aan 100eu.
ik dacht dat je voor zo'n toestel nog maar 10-40eu kon krijgen.
Aan welke prijs denken jullie?
alvast bedankt
