aSSrides
Legacy Member
Hey,
Ik heb hier nog een oude iPhone 2G 8 gig versie liggen. Deze is 'sim locked', maar kan dus software matig unlocked worden. (Werkt trouwens met alle belgische simkaarten).
Zonder doos, zonder factuur. Wel een usb kabeltje.
Bijna tot geen deuken, wel wat gebruikssporen maar niet overmatig ergs.
Scherm heeft bijna geen krassen, enkele minieme krasjes dat je onder een bepaalde hoek kunt zien wanneer je er een lamp op schijnt ofzo.
Voor de rest werkt alles nog. Bellen, luidspreker, trillen,..
Hoeveel is dit ongeveerd nog waard?
Alvast bedankt
Ik heb hier nog een oude iPhone 2G 8 gig versie liggen. Deze is 'sim locked', maar kan dus software matig unlocked worden. (Werkt trouwens met alle belgische simkaarten).
Zonder doos, zonder factuur. Wel een usb kabeltje.
Bijna tot geen deuken, wel wat gebruikssporen maar niet overmatig ergs.
Scherm heeft bijna geen krassen, enkele minieme krasjes dat je onder een bepaalde hoek kunt zien wanneer je er een lamp op schijnt ofzo.
Voor de rest werkt alles nog. Bellen, luidspreker, trillen,..
Hoeveel is dit ongeveerd nog waard?
Alvast bedankt
