wanteds2
Legacy Member
Intuos 3 wacom tabletje, ongeveer een jaar geleden gekocht aan 450€
alle knopjes op het tablet werken behalve een van ed 2 zoomscroll balk, hij werkt wel, ma hij flipt soms (zooms vanzelf), maar je kunt ze gemakkelijk vie de driver afzetten. -> ik denk dat het door de stof is die er op(of eronder) ligt.
Bijna ongebruikt, de normale pen zit er bij met 4 extra topjes
pen heeft 2 knopjes + achterkant is de gom
en nog een airbrush van 150€ ook nog derbij (helemaal ni gebruikt)
2 knopjes, gom en een scrollwiel
en heb de orignele verpakking en al ook nog liggen natuurlijk.
Hoeveel zou ik ervoor kunnen krijgen?
alle knopjes op het tablet werken behalve een van ed 2 zoomscroll balk, hij werkt wel, ma hij flipt soms (zooms vanzelf), maar je kunt ze gemakkelijk vie de driver afzetten. -> ik denk dat het door de stof is die er op(of eronder) ligt.
Bijna ongebruikt, de normale pen zit er bij met 4 extra topjes
pen heeft 2 knopjes + achterkant is de gom
en nog een airbrush van 150€ ook nog derbij (helemaal ni gebruikt)
2 knopjes, gom en een scrollwiel
en heb de orignele verpakking en al ook nog liggen natuurlijk.
Hoeveel zou ik ervoor kunnen krijgen?