FinalAtonement
Legacy Member
Hey,
ik heb hier nog een oude IBM XT staan, in perfecte staat.
Ik vroeg me af wat dit nog ongeveer waard is, en of hier wel voldoende geinteresseerde personen voor zijn
alvast bedankt
EDIT: afbeelding van toestel toegevoegd, voor een foto moet ik eerst eens achter mijn kodak zoeken.
ik heb hier nog een oude IBM XT staan, in perfecte staat.
Ik vroeg me af wat dit nog ongeveer waard is, en of hier wel voldoende geinteresseerde personen voor zijn

alvast bedankt
EDIT: afbeelding van toestel toegevoegd, voor een foto moet ik eerst eens achter mijn kodak zoeken.
