laurensdierickx
Legacy Member
Ik heb wegens dubbel gebruik nog een splinternieuwe HTC Touch2 liggen... Heb hem zelf enkel gebruikt om even te proberen maar kort daarna een andere gsm gekregen en dan is deze blijven liggen. Alles is erbij, doos, handleidingen en alle kabels, ook een hoesje. Aankoopsbewijs heb ik wel niet meer... Misschien garantie via HTC zelf ofzo?
Wat is deze nog waard? Ligt hier toch maar te liggen in zijn verpakking dus als ik er nog een mooie prijs voor kan krjigen doe ik hem misschien wel de deur uit.
merci!
Wat is deze nog waard? Ligt hier toch maar te liggen in zijn verpakking dus als ik er nog een mooie prijs voor kan krjigen doe ik hem misschien wel de deur uit.
merci!