)TmC(
Legacy Member
Hey,
Ik ben in het bezit van een HTC s200 een dik jaar oud.
Nu ben ik een beetje uitgekeken op deze gsm en zou me een andere willen kopen.
Hoeveel zou ik nog kunnen krijgen voor deze gsm? Er is niets aan van schade, alles werkt perfect, buiten een beetje de normale gebruiksporen is er niets op aan te zien. (dus geen krasjes op het scherm enz)
Informatie
Groetjes
Ik ben in het bezit van een HTC s200 een dik jaar oud.
Nu ben ik een beetje uitgekeken op deze gsm en zou me een andere willen kopen.
Hoeveel zou ik nog kunnen krijgen voor deze gsm? Er is niets aan van schade, alles werkt perfect, buiten een beetje de normale gebruiksporen is er niets op aan te zien. (dus geen krasjes op het scherm enz)
Informatie
Groetjes