Luke-san
Legacy Member
Ik heb nog een HTC HD2 in werkelijk nieuwstaat liggen. Draait miui android nu.
Ding heeft nergens een krasje en er zijn geen gebruiksporen te zien.
Ook heb ik nog de originele HTC flip lederen case.
Het enigste dat niet origineel is is de batterij, maar er zit nu een andida batt in die minstens even lang meegaat.
Wat zou ik hier nog voor kunnen vragen?
Ding heeft nergens een krasje en er zijn geen gebruiksporen te zien.
Ook heb ik nog de originele HTC flip lederen case.
Het enigste dat niet origineel is is de batterij, maar er zit nu een andida batt in die minstens even lang meegaat.
Wat zou ik hier nog voor kunnen vragen?