tubbiekoekie
Legacy Member
Haai,
Wat kan ik nog vragen voor een HTC HD Mini, minieme gebruikssporen, écht goede staat?
Enkel de lader is zwaar bekrast van altijd mee te reizen in de sakosj maar werkt uiteraard perfect.
Oortjes niet gebruikt.
Aangekocht 23/08/2010 bij Makro aan 389 euro dus net geen jaar oud.
Thx for the help
Wat kan ik nog vragen voor een HTC HD Mini, minieme gebruikssporen, écht goede staat?
Enkel de lader is zwaar bekrast van altijd mee te reizen in de sakosj maar werkt uiteraard perfect.
Oortjes niet gebruikt.
Aangekocht 23/08/2010 bij Makro aan 389 euro dus net geen jaar oud.
Thx for the help
