gStar
Legacy Member
Mijn vader is van plan om zijn desire hd te verkopen omdat hij een iPhone 4S gaat kopen.
Graag had hij geweten hoeveel zijn desire hd nog waard is. Aangekocht bij coolblue op 29 april 2011. Dus nog meer dan 1 jaar garantie
Scherm is krasvrij. Goed onderhouden. Altijd in een hoesje gestoken..
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Graag had hij geweten hoeveel zijn desire hd nog waard is. Aangekocht bij coolblue op 29 april 2011. Dus nog meer dan 1 jaar garantie
Scherm is krasvrij. Goed onderhouden. Altijd in een hoesje gestoken..
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk