jastas
Legacy Member
Wat zou dees nog opbrengen?
HP Compaq NX9010 (mobile P4 2.8Ghz, 512Mb DDR, 60Gb HD, wifi pccard, tas, lader, dvd/cdrw, 15" tft)
toetsenbord is een beetje afgeleefd, voor de rest in prima staat
batterij gaat nog zo'n 1,5uur mee.
zie http://www.ciao-shopping.nl/HP_Compaq_Business_Notebook_Nx9010__267421
Op ebay is nog 375eur geboden (niet op de mijn), zie http://cgi.ebay.nl/HP-compaq-NX9010-P4m-2-8-GHz-1024Mb-40-Gb-15-TFT-DVDcdr_W0QQitemZ190158856804QQihZ009QQcategoryZ16972QQcmdZViewItem
HP Compaq NX9010 (mobile P4 2.8Ghz, 512Mb DDR, 60Gb HD, wifi pccard, tas, lader, dvd/cdrw, 15" tft)
toetsenbord is een beetje afgeleefd, voor de rest in prima staat
batterij gaat nog zo'n 1,5uur mee.
zie http://www.ciao-shopping.nl/HP_Compaq_Business_Notebook_Nx9010__267421
Op ebay is nog 375eur geboden (niet op de mijn), zie http://cgi.ebay.nl/HP-compaq-NX9010-P4m-2-8-GHz-1024Mb-40-Gb-15-TFT-DVDcdr_W0QQitemZ190158856804QQihZ009QQcategoryZ16972QQcmdZViewItem