Archief - High end 775 Hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonne c.

Legacy Member
Graag schatting van onderstaande onderdelen:
Ik heb er zelf ook een ruwe schatting bij gemaakt.

Asus rampage extreme X48 120 eur
-->bijna compleet (I/O panel, lcdposter, soundcard, fan, extra heatsink), geen doos
Asus Maximus Formula II P45 90 eur
--> compleet in doos (wel lcd poster kabeltje los)
Patriot Viper 2 kits van 2x2GB 1066Mhz DDR2 met zwarte heatsink 80 eur
--> compleet, levenslange garantie
Intel Core2Quad Q9550 125 eur
--> geen fan, Tray dus
Corsais H50 35 eur
--> Zo goed als compleet
Scythe Mugen 2 30 eur
--> Geen fan
Thermalteke Toughpower XT750W met cable managment. 65 eur
--> Compleet in doos met alle kabels
Patriot DDR2 2GB 667Mhz met blauwe heatsink 20 eur
--> nieuw in doos

Onderdelen zullen waarschijnlijk buitengaan wegens overstap naar X58
sommige stukken nu al beschikbaar, andere maar rond augustus.

Alvast bedankt.

kibo

Legacy Member
Asus rampage extreme X48 65€(meer zal een s775 niet gaan)
Asus Maximus Formula II P45 50 eur
Patriot Viper 2 kits van 2x2GB 1066Mhz DDR2 80€
Intel Core2Quad Q9550 tray 100/110€
Corsais H50 35 eur
Scythe Mugen 2 20€
Thermalteke Toughpower XT750W met cable managment. 50/60€
Patriot DDR2 2GB 667Mhz met blauwe heatsink 15/20€

Jonne c.

Legacy Member
hmm die prijzen voor die asus borden lijken mij wel vrij laag.
G41 borden kosten de dag vandaag nog rond de 40eur nieuw.

dit gaat over een bord die 400eur koste en het ander 250eur.

kibo

Legacy Member
Jonne c. zei:
hmm die prijzen voor die asus borden lijken mij wel vrij laag.
G41 borden kosten de dag vandaag nog rond de 40eur nieuw.

dit gaat over een bord die 400eur koste en het ander 250eur.

Ik weet maar al te goed wat die bordjes gekost hebben.
Maar ondertussen staan we enkele generaties verder,en de oc'ers die deze high-end bordjes willen hebben nu ander "spul".

Ik hoop dat je meer krijgt,maar ik betwijfel dat sterk.

Sjoepap

Legacy Member
het probleem hier is dat je doelpubliek en dus ook potentiële kopers erg klein is.
Mensen die nog in high end S775 geinteresseerd zijn vind je niet zo gauw waardoor je waarschijnlijk genoodzaakt zal zijn je prijs drastisch te doen zakken.

De Q9550 is wel nog populair voor mensen die hun E6XXX systeem nog een gevoelige boost willen geven en daar zal je wel vlotjes vanaf geraken

Voor je moederborden en high end DDR2 vrees ik dat je onder Kibo's prijs zal moeten gaan als je het relatief snel kwijt wil geraken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan