gryffoer
Legacy Member
hallo
heb weer wat gerief dat uit men kamer moet verdwijnen, wil het verkopen maar weet niet wat het ong waard is, here it goes;
Sony ericsson Z520i, zonder lader, werkt niet meer door waterschade, veronderstel (kan dit niet testen) dat de batterij het nog wel doet...
PIC
PIC
Siemens S10, doet het nog, maar heb er geen lader van. Is een zeer oude gsm, nog een van de eerste denk ik zelfs
PIC
PIC
Sony ericsson Z600, doet het ook niet meer. Niet meer gebruikt omdat luidspreker kapot was, kan hem nu niet meer opstarten.
PIC
Scart naar video en auido (dnek ik toch, check pic)
PIC
Nokia 5110, dacht dat ie het nog deed, maar nu opeens niet (dus aub schatting werkend/niet werkend)
Ook ander cover of leren zakje ervoor
PIC
Hercules USB stick voor Draadloos internet + software
PIC
Draagbare boxkes. Werkend op 4 AAA batterijen. Kan op net gebruikt worden met Nokia oplader of soortgelijks.
PIC
PIC
PIC
Gewoon boxkes, niet versterkt
PIC
Wss dat die gsm niets meer waard zijn, maar daarom vraag ik het nog eens...
Alvast bedankt!
heb weer wat gerief dat uit men kamer moet verdwijnen, wil het verkopen maar weet niet wat het ong waard is, here it goes;
Sony ericsson Z520i, zonder lader, werkt niet meer door waterschade, veronderstel (kan dit niet testen) dat de batterij het nog wel doet...
PIC
PIC
Siemens S10, doet het nog, maar heb er geen lader van. Is een zeer oude gsm, nog een van de eerste denk ik zelfs
PIC
PIC
Sony ericsson Z600, doet het ook niet meer. Niet meer gebruikt omdat luidspreker kapot was, kan hem nu niet meer opstarten.
PIC
Scart naar video en auido (dnek ik toch, check pic)
PIC
Nokia 5110, dacht dat ie het nog deed, maar nu opeens niet (dus aub schatting werkend/niet werkend)
Ook ander cover of leren zakje ervoor
PIC
Hercules USB stick voor Draadloos internet + software
PIC
Draagbare boxkes. Werkend op 4 AAA batterijen. Kan op net gebruikt worden met Nokia oplader of soortgelijks.
PIC
PIC
PIC
Gewoon boxkes, niet versterkt
PIC
Wss dat die gsm niets meer waard zijn, maar daarom vraag ik het nog eens...
Alvast bedankt!