Unrealiac
Legacy Member
Ik ben van plan mijn gsmpje te verkopen maar wil eerst eens weten hoeveel ik er voor krijg. Er is nog garantie op tot 14 september.
Er zit ook een 512Mb Transflash kaartje bij wat ik er natuurlijk bij zou verkopen.
http://www.gsmarena.com/samsung_e770-1344.php
het betreft deze gsm
Vriendelijke groet !
Er zit ook een 512Mb Transflash kaartje bij wat ik er natuurlijk bij zou verkopen.
http://www.gsmarena.com/samsung_e770-1344.php
het betreft deze gsm
Vriendelijke groet !