Wover
Legacy Member
Hoi
Hoeveel zou ik nog kunnen krijgen voor een Sony Ericsson W300i met oortjes en 256MB microSD kaart? Er zijn gebruikssporen, maar hij heeft wel een nieuwe batterij gekregen uit RMA. Zelf schat ik hem op een €80.
En dan heb ik ook nog een Panasonic Quintrix breedbeeld TV van 70cm met 100Hz refreshrate. Die schat ik zelf tussen de €120 en €150, maar hier twijfel ik nogal hard over
.
Grtz,
Wout
Hoeveel zou ik nog kunnen krijgen voor een Sony Ericsson W300i met oortjes en 256MB microSD kaart? Er zijn gebruikssporen, maar hij heeft wel een nieuwe batterij gekregen uit RMA. Zelf schat ik hem op een €80.
En dan heb ik ook nog een Panasonic Quintrix breedbeeld TV van 70cm met 100Hz refreshrate. Die schat ik zelf tussen de €120 en €150, maar hier twijfel ik nogal hard over
.Grtz,
Wout

: