Ik heb hier nog liggen:
Club3D GeForce 6600 (256MB) AGP : +- 1,5 jaar oud
Abit IS7 met Intel processor 2,6GHz erop : +- 2,5 jaar oud
Ook heb ik nog 2 voedingen over:
1 van 350W, onbekend merk
1 van 400W, Tybotech
Wat zou ik hier nog voor kunnen vragen??