Er is een 2de handswinkel voor games/dvd's 5 minuten ver en er was een paarse GameCube met 1 controller & alle kabels in goede staat (versleten hoeken & krassen op de logo) en hij vroeg er 30 euro voor, maar iemand in de retro forum zei dat het maar 15/20 euro waard zou zijn.