Of bijhouden nutteloos is, hangt af van je bedoeling ermee. Wil je er later winst uit halen, dan zal ik je helaas net als Ringo zegt, moeten teleurstellen. Enkel als die in perfecte staat is en met doosje, handleidingen,... dan zal je er binnen 10-20 jaar nog iets kunnen voor krijgen.