Archief - Game Boy 1 boxed spellekes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sh0s

Legacy Member
Hey,

Ik heb mijn oude collectie GameBoy games eens bovengehaald. Vroeg me af wat ze 'waard' zijn. 90% zijn met boekje en doosje en in zeer goede staat.

Alvast bedankt!

Jayvie

Legacy Member
Hangt van de titels af. Sommige zijn 10 euro waard, andere zijn nix waard.

sh0s

Legacy Member
zal straks eens de titels posten maar zou me verwonderen moesten er zeldzame tussen zitten :)

sh0s

Legacy Member
Super Mario land
Super Mario land 2
Donkey Kong Land
Donkey Kong Land 2
Mortal Kombat 2
Mortal Kombat 3
Killer Instinct
Zelda (Link's awakening)
The Pagemaster
Bubble Bobble
NBA JAM T.E.
NHL Hockey 95
Ducktales
Foreman For real
Home Alone 2
Urban Strike
Mr. Do!
Fifa 98 road tot worldcup
Nigel Mansell's World Championship Racing
Jurassic Park
Tennis
The Simpsons Bart VS The Juggernauts
Super RC PRO-AM
Double Dragon

Yurf

Legacy Member
Super Mario land
Super Mario land 2
Donkey Kong Land
Donkey Kong Land 2
Mortal Kombat 2
Mortal Kombat 3
Killer Instinct
Zelda (Link's awakening)

The Pagemaster
Bubble Bobble
NBA JAM T.E.
NHL Hockey 95
Ducktales
Foreman For real
Home Alone 2
Urban Strike
Mr. Do!
Fifa 98 road tot worldcup
Nigel Mansell's World Championship Racing
Jurassic Park
Tennis
The Simpsons Bart VS The Juggernauts
Super RC PRO-AM
Double Dragon

Diegene die in het vet staan kan je zeker nog wat voor krijgen. Ze zijn niet per se zeldzaam, maar bekende titels verkopen altijd beter en voor meer geld. Ik zou de prijzen zo zetten:

Niet-vet: 5 euro
Vet: 10 euro (af en toe wat uitschieters, zoals die Zelda zal wss wel hoger gaan).

Probleem is natuurlijk dat je het allemaal verkocht moet krijgen aan die prijs, wat niet altijd zal lukken, maar ik zou het voor minder toch niet laten vertrekken.

Hou er wel rekening mee dat mensen de verzendingskosten reeds in die prijzen rekenen. Als je de doosjes mooi vouwt, kan je het wss in een gewatteerde envelop krijgen en beperk je de verzendkosten tot 2 euro 't stuk. Dus die vette games zijn dan 8 euro waard. Uiteraard zullen die prijzen variëren, maar persoonlijk zou ik ze liever houden voor mijn eigen collectie dan voor een appel en een ei het weg te doen. ;)

sh0s

Legacy Member
Normaal zet ik vanavond alles te koop op buy and sell. Ben geen verzamelaar en maar als de prijs idd te laag zou zijn hou ik het liever bij voor de sentimentele waarde :)

Alvast bedankt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan