jaybrown
Legacy Member
Heb hier een fiets staan met een handgemaakt frame van het merk e. merckx en een stuur van F. Moser. Voor de rest heeft hij geen zadel meer en de banden staan plat. Wou hem vandaag naar containerpark brengen maar blijkbaar kan je daar nog wat geld voor krijgen, dus met deze; hoeveel is dit ongeveer waard?
mvg
mvg

ja ik ken er zelf niets van maar ik heb me laten vertellen door een 'kenner' dat ik er toch redelijk wat geld voor kan krijgen maar hij kon me ook geen prijsschatting geven. Daarom vraag ik het hier nog is. Ben toch blij dat ik hem niet naar het containerpark heb gebracht