Mean Mr Mustard
Legacy Member
Ik heb hier nog een "oude" "dikke" Nintendo DS liggen (eerste generatie).
Die nieuwe 3DS steekt mijn ogen een beetje uit, daarmee -> hoeveel zou de mijne nog waard zijn?
- Zilveren Nintendo DS.
- Stylus aanwezig
- geen garantie meer
- geen doos
- oplader er wél nog bij
- in zeer goede staat (amper gebruikt eigenlijk....)
Thanks!
Die nieuwe 3DS steekt mijn ogen een beetje uit, daarmee -> hoeveel zou de mijne nog waard zijn?
- Zilveren Nintendo DS.
- Stylus aanwezig
- geen garantie meer
- geen doos
- oplader er wél nog bij
- in zeer goede staat (amper gebruikt eigenlijk....)
Thanks!