Gamer<3
Legacy Member
Hallo iedereen heb hier een Diana mod.35 airbuck staan waar ik al lang niks mee doe ben opzoek naar de waarde.. Mischien is iemand onder jullie een AirBuck kenner?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik verkoop het niet
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil enkel de waarde ervan weten in de rules staat geen wapens sellen-kopen,
Ik wil enkel een prijsschatting! meer niet
Dus geef me niet weer een aanmaning
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik verkoop het niet
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil enkel de waarde ervan weten in de rules staat geen wapens sellen-kopen,
Ik wil enkel een prijsschatting! meer niet
Dus geef me niet weer een aanmaning