seurinck
Legacy Member
hey heb een desktop staan!
Mijn vraag is hoeveel zou ek er nog voor krijgen ? (kverwacht wel nie veel)
Intel Celeron 2.6 Ghz Socket 478
1.5 Gb DDR geheugen
Hdd 120Gb
Ati 9550
kben eigenlijk gwn op zoek naar een goedkope laptop om gwn internet dus hoeft echt niet zwaar te zijn.
dus dacht ik bij deze mss dat ik eerst men oude desktop verkoop en dan zoek achter oude laptop!
Mijn vraag is hoeveel zou ek er nog voor krijgen ? (kverwacht wel nie veel)
Intel Celeron 2.6 Ghz Socket 478
1.5 Gb DDR geheugen
Hdd 120Gb
Ati 9550
kben eigenlijk gwn op zoek naar een goedkope laptop om gwn internet dus hoeft echt niet zwaar te zijn.
dus dacht ik bij deze mss dat ik eerst men oude desktop verkoop en dan zoek achter oude laptop!
