NysInk
Legacy Member
Zou deze pc willen verkopen als ik er nog wat voor kan krijgen.
Fujitsu Siemens Scaleo P 1st gen.
http://uk.ts.fujitsu.com/rl/servicesupport/techsupport/consumer/Scaleo/Scaleo_P/SCALEO_P.jpg
Gegevens:
http://img542.imageshack.us/img542/2356/60895849.jpg
Vista Home Premium 32 bit SP2 (legale)
Nvidia Gforce 7300 SE / 7200 GS
Pinnacle PCTV 310i capture device
Optiarc DVD/RW
4 in 1 card reader
6 x USB
Dit LCD scherm is erbij:
http://www.dealhack.com/archives/entrepreneur/dell_lcd.jpg
19 of 20,1 inch. Ben ni zeker, tweedehands gekocht.
En natuurlijk muis (met draad) en azerty toetsenbord.
Fujitsu Siemens Scaleo P 1st gen.
http://uk.ts.fujitsu.com/rl/servicesupport/techsupport/consumer/Scaleo/Scaleo_P/SCALEO_P.jpg
Gegevens:
http://img542.imageshack.us/img542/2356/60895849.jpg
Vista Home Premium 32 bit SP2 (legale)
Nvidia Gforce 7300 SE / 7200 GS
Pinnacle PCTV 310i capture device
Optiarc DVD/RW
4 in 1 card reader
6 x USB
Dit LCD scherm is erbij:
http://www.dealhack.com/archives/entrepreneur/dell_lcd.jpg
19 of 20,1 inch. Ben ni zeker, tweedehands gekocht.
En natuurlijk muis (met draad) en azerty toetsenbord.
Bedankt.