pienjo`
Legacy Member
Ik heb hier ongeveer 1km Bedradringsdraad liggen ( ik ken de exacte naam niet )
Het is volgens mij de draad die je gebruikt om bvb je lichtschakelaar met je licht te verbinden, correct me if im wrong..
Ziehier enkele photo's :
http://users.edpnet.be/pin0/DSC00885.JPG
http://users.edpnet.be/pin0/DSC00887.JPG
Het is volgens mij de draad die je gebruikt om bvb je lichtschakelaar met je licht te verbinden, correct me if im wrong..
Ziehier enkele photo's :
http://users.edpnet.be/pin0/DSC00885.JPG
http://users.edpnet.be/pin0/DSC00887.JPG
