BlaRock86
Legacy Member
Hoeveel zou deze nog waard zijn?
specs:
XPS duo processor T2500 (2GHz, 2mb L2 cache, 667Mhz fsb)
2gig DDR2 ram (is achteraf geupgrade)
80 gig HD (7200rpm)
8x dvd+rw
Geforce Go 7900GS 256mb
en dan natuurlijk nog de andere standaard zooi, nl wireless internet, bluetooth, xp media center...)
aangekocht in mei 2006; nieuwprijs 2300€.
Maar, en hier komt het, 1 klein 'probleemke':
Ongeveer in het midden (5cm onder en 5cm rechts van het midden) van het scherm, is er eens iets tegengevlogen, waardoor de display dus beschadigt is, het ziet eruit als een grijs zwart puntje van ongeveer 2mm groot. Is al vele maanden zo, en op zich is het niet storend (tenzij ge erop focust natuurlijk).
Hoeveel zou ik hiervoor nog kunnen krijgen?
specs:
XPS duo processor T2500 (2GHz, 2mb L2 cache, 667Mhz fsb)
2gig DDR2 ram (is achteraf geupgrade)
80 gig HD (7200rpm)
8x dvd+rw
Geforce Go 7900GS 256mb
en dan natuurlijk nog de andere standaard zooi, nl wireless internet, bluetooth, xp media center...)
aangekocht in mei 2006; nieuwprijs 2300€.
Maar, en hier komt het, 1 klein 'probleemke':
Ongeveer in het midden (5cm onder en 5cm rechts van het midden) van het scherm, is er eens iets tegengevlogen, waardoor de display dus beschadigt is, het ziet eruit als een grijs zwart puntje van ongeveer 2mm groot. Is al vele maanden zo, en op zich is het niet storend (tenzij ge erop focust natuurlijk).
Hoeveel zou ik hiervoor nog kunnen krijgen?