Archief - Dell XPS l702

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darklighter

Legacy Member
Hey, ik ben van plan misschien mijn laptop te verkopen en een kleiner model aan te schaffen, hangt af van wat ik nog zou krijgen voor deze.


Het is dus een XPS 17" l702

i7 core van de tweede generate 2,7 GHz
4 GB ram
2x 500 gb harde schijf
NVIDIA Geforce GT 550M 1gb
Windows Ultimate (stond origineel op de laptop dus officieel)
Nog 426 dagen next bussiness day collect & return garantie van Dell zelf.

Er is geen aankoopbewijs aangezien het een vervanging was van mijn oude Dell die niet kon gerepareerd worden.

Ik heb de configuratie eens bekekeken en nieuw is hij toch wel €1400 waard...

Iemand een idee wat ik er nog voor zou kunnen krijgen?


EDIT: nog vergeten, de laptop ziet er als nieuw uit, geen beschadigingen, behalve een klein stukje plastiek dat weg is aan de zwarte band, dus daar zie je zilver onderdoorkomen... Het is echt miniem, 2 mm groot ofzo.

tekn0w!z

Legacy Member
Wat voor monitor?
Denk niet dat deze nieuw €1400 waard is hoor :)

darklighter

Legacy Member
Wat, monitor? Bedoel je het beeldscherm? Da's volgens mij gewoon het standaard, geen 3D.
En nee idd, had de verkeerde processor aangeduid ^^. maar toch wel €1270, en dat is met een configuratie van een 750 gb harde schijf, de mijne is met 2 x 500 gb... Ik veronderstel van wel aangezien 2x 250gb ipv 1 x 500 gb al honderd euro scheelt... Dus ik kom toch wel bijna uit aan €1400, wel zonder een coupon van -10%, dus laat ons zeggen toch zéker €1200...

tekn0w!z

Legacy Member
darklighter zei:
Wat, monitor? Bedoel je het beeldscherm? Da's volgens mij gewoon het standaard, geen 3D.
En nee idd, had de verkeerde processor aangeduid ^^. maar toch wel €1270, en dat is met een configuratie van een 750 gb harde schijf, de mijne is met 2 x 500 gb... Ik veronderstel van wel aangezien 2x 250gb ipv 1 x 500 gb al honderd euro scheelt... Dus ik kom toch wel bijna uit aan €1400, wel zonder een coupon van -10%, dus laat ons zeggen toch zéker €1200...

Ja sorry, het scherm bedoelde ik :)

De specs van de huidige configuratie zijn wel beter:
betere cpu (i7 2670QM)
graka (GT555M 3Gb)
ram-geheugen (8Gb)
hdd bij (750Gb 7200rpm)

Ik neem aan dat die schijven van jou draaien aan 5400rpm?

R3L4X

Legacy Member
Nieuw is het model van €849 (-5% ook nog eens) praktisch hetzelfde op de 2GB ram meer en 250GB schijfruimte minder. Ik zou de laptop bijhouden want je gaat er niet veel meer aan overhouden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan