Archief - Dell Latitude D620

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veriac

Legacy Member
Graag een prijsschatting van deze.

- Intel(R) Core(TM) Duo processor 1.66 GHz
- Processor Cache Size 2048 KB
- Memory 1024 MB DDR2
- Scherm = 14" wide XGA+ (1440 x 900 pixels)
- 80 GB HDD
- Dell wireless en bluetooth
- DVD cd-rw Combo
- qwerty toetsenbord
- Sim slot
- Lader en Batterij (duur: +/- 1,5 uur tot 2 uur)

Alvast bedankt :niceone:

Pedroo

Legacy Member
+- 100 euro denk ik? Kan iets minder zijn, of iets meer.. Maar tegenwoordig hebt ge voor 400 euro al heel degelijke laptops dus...

Veriac

Legacy Member

Pedroo

Legacy Member
Dan is 150 een oprecthte prijs denk ik. Maar veel meer zéker niet..
Daar zaten ook veel accesoires enzo bij (2 batterijen enzo) wat de prijs wel doet stijgen...

bedlam

Legacy Member
Da zal inderdaad rond de 100-150,- zitten, zo high-end zijn die latitudes nu ook weer niet.
Ik zie net op de site van dell dat je voor iets meer dan 400 euro al een latitude hebt.

R3L4X

Legacy Member
Latitude's hebben wel een vrij stevige bouwkwaliteit, zijn echte bussiness-modellen.

S.conceiçao7

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Latitude's hebben wel een vrij stevige bouwkwaliteit, zijn echte bussiness-modellen.

2nd.
heb zelf ook zo één. is ondertussen 8 jaar oud, en bolt nog steeds ! nooit problemen mee gehad

Che Guevara

Legacy Member
Veriac zei:
Het oudere model is hier vandaag weg gegaan voor €125 met reso van 1024*768 zie link: https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/15-inch-intel-core-duo-t2300e-laptop.816578

(En die laptops van tegenwoordig zeker die van prijsklasse €400 raak ik liever niet aan lees: stukken plastiek)

denk dat de vergelijking met de laptop van longpatje uw prijs allebehalve hoger dan 100 euro gaat brengen

heeft meer geheugen 2 batterijen en slide in batterij extra
ik heb hem eerlijk gezegd enkel gekocht voor de slide in batterij

denk dat 100 a 120 max zal zijn

Veriac

Legacy Member
Che Guevara zei:
denk dat de vergelijking met de laptop van longpatje uw prijs allebehalve hoger dan 100 euro gaat brengen

heeft meer geheugen 2 batterijen en slide in batterij extra
ik heb hem eerlijk gezegd enkel gekocht voor de slide in batterij

denk dat 100 a 120 max zal zijn

Is daarnet verkocht voor 160 :woohoo:

Che Guevara

Legacy Member
proficiat :)

soms kan je er niet aan uit ook niet hoor
heb laptops verkocht hier waarvan ik 40 a 50 euro verwacht en dan gaat da 80 en dan waar ge 150 van verwacht en da gaat dan weer maar 100

is gewoon de juiste persoon op de juiste moment

Veriac

Legacy Member
Che Guevara zei:
proficiat :)

soms kan je er niet aan uit ook niet hoor
heb laptops verkocht hier waarvan ik 40 a 50 euro verwacht en dan gaat da 80 en dan waar ge 150 van verwacht en da gaat dan weer maar 100

is gewoon de juiste persoon op de juiste moment

Inderdaad, die persoon die er om kwam zei me als je nog van deze latitude reeks laptops verkoopt in de toekomst contacteer me en kom er direct om voor rond dezelfde prijs...

Che Guevara

Legacy Member
od dat de persoon die er om kwam iemand van het forum was dan kon ik diene steeds direct contacteren lol voor dergelijke prijzen voor dell

Veriac

Legacy Member
Che Guevara zei:
od dat de persoon die er om kwam iemand van het forum was dan kon ik diene steeds direct contacteren lol voor dergelijke prijzen voor dell

Aah zo, nope nie van hier. Wa duidelijker zijn é man.. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan