michielsingh
Legacy Member
Hey,
ik ga mijn Creative X-FI Xtreme Music verkopen en vroeg me af hoeveel ik hier nog voor kan vragen.
aangekocht : 24.02.2007
Heb buiten het forum al een bod gekregen van 45€ maar die persoon koopt dat pas op OCC ( lanparty 22/12/07 ) dus als ik dat eerder kan verkopen en evt aan een betere prijs ...
Mvg
ik ga mijn Creative X-FI Xtreme Music verkopen en vroeg me af hoeveel ik hier nog voor kan vragen.
aangekocht : 24.02.2007
Heb buiten het forum al een bod gekregen van 45€ maar die persoon koopt dat pas op OCC ( lanparty 22/12/07 ) dus als ik dat eerder kan verkopen en evt aan een betere prijs ...
Mvg
!