Archief - Creative Gigaworks S750 7.1 THX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lone_Bullet.be

Legacy Member
Hoi :) ( 1st post )

Ik verkoop deze Gigaworks set omdat deze in mijn ogen licht begint te onderpresteren op muziekvlak ( na aanschaf Beyerdynamic DT770 headphone ging er een audiofiele droom voor me in vervulling ). Alsook omdat deze teveel plaats inneemt en ik niet echt de ideale kamer voor de set heb ( te klein, vibrerende gyprox bij hevige bassen ).
De set is 2 jaar oud maar amper 1 jaar matig in gebruik geweest ( ouders....:cry: ).

De énige schade is een kleine deuk op de rand van de subwoofer set van ong 2mm diep. puur esthetisch en heeft geen effect op de prestaties. Ook is de mid satelitespeaker vervangen ( kosteloos= was in garantie ) vanwege een geblutste tweeter.

Heb de set gekocht bij tones.be en heb nog steeds de factuur ter beschikking alsook alle meegeleverde paperassen en hulpstukken. Hierbij zit zowel de creative 3x mini-stekker naar 4x mini-stekker ALS de optionele ( heb deze appart gekocht ) 4x mini naar 4x mini dus u hoeft niet per sé een creative Audio Prosessing Unit te bezitten om van deze set te genieten.

Aangeraden is dat de mogelijke koper eerst de inner-speakers eens ' ontstoft ' door het maximale uit de set te halen :D ;). Afhalen is de boodschap gezien dit toch een zware set is.

Na deze prijs-schatting zal ik deze (al dan niet voor de geschatte prijs ) set te koop stellen op deze site. Ik denk aan een €275 - €300...is dit teveel als de winkelprijs nog stééds €400 is?
Einddatum is quasi onbepaald, laat ons zeggen eind dit jaar.

Eigenschappen in engels ( taalkeuze is mogelijk rechtsboven van de website ):
http://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=113&product=9306

Lone

Lone_Bullet.be

Legacy Member
dank je :)
Zal het te koop stellen als €225 als bod. Uitkopen €240.
Goed idee?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan