Archief - Creative 3D Blaster 4 MX420 schatting!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musti1

Legacy Member
Hey readers

Ik heb net een oud pctje hersteld; de grafische kaart was kapot.
Hoeveel moet ik hier voor vragen?
Ik had deze kaart nog liggen maar weet niet meer voor hoeveel ik ze gekocht heb.

41Z79J95GNL.jpg



http://nl.hardware.info/nieuws/1253/meer-gegevens-van-de-creative-geforce-4-kaarten



Product Features and Technical Details
Product Features
Product Description: Creative 3D Blaster 4 MX420 - graphics adapter - GF4 MX 420 - 64 MB
Device Type: Graphics adapter
Enclosure Type: Plug-in card
Interface Type: PCI
Graphics Processor / Vendor: NVIDIA GeForce4 MX 420
RAMDAC Clock Speed: 350 MHz
API Supported: DirectShow, OpenGL, DirectX
Video Memory: 64 MB
Video Output: 2048 x 1536 32-bit colour
TV Interface: TV out
System Requirements: Microsoft Windows NT 4.0 SP5, Microsoft Windows Millennium Edition, Microsoft Windows 98/2000/XP
Technical Details
Main Specifications
Product Description: Creative 3D Blaster 4 MX420 - graphics adapter - GF4 MX 420 - 64 MB
Device Type: Graphics adapter
Enclosure Type: Plug-in card
Interface Type: PCI
Graphics Processor / Vendor: NVIDIA GeForce4 MX 420
RAMDAC Clock Speed: 350 MHz
API Supported: DirectShow, OpenGL, DirectX
Video Memory: 64 MB
Video Output: 2048 x 1536 32-bit colour
TV Interface: TV out
System Requirements: Microsoft Windows NT 4.0 SP5, Microsoft Windows Millennium Edition, Microsoft Windows 98/2000/XP
Extended Specifications

General
Compatibility: PC
Device Type: Graphics adapter
Enclosure Type: Plug-in card
Interface Type: PCI

Expansion / Connectivity
Compatible Slots: 1 x PCI
Interfaces: 1 x VGA - 15 pin HD D-Sub (HD-15) ¦ 1 x S-video output - 4 PIN mini-DIN

Processor / Memory
Graphics Processor Data Width: 256-bit
Graphics Processor / Vendor: NVIDIA GeForce4 MX 420
RAMDAC Clock Speed: 350 MHz
Video Memory Installed ( Max ): 64 MB - integrated
Video Memory Installed: 64 MB

Software / System Requirements
Min Hard Drive Space: 50 MB
Min Processor Type: Pentium II
Min RAM Size: 64 MB
OS Required: Microsoft Windows NT 4.0 SP5, Microsoft Windows Millennium Edition, Microsoft Windows 98/2000/XP
Peripheral / Interface Devices: CD-ROM

Video Output
Analogue Video Format: S-Video
API Supported: DirectShow, OpenGL, DirectX
Colours Max Resolution (external): 32-bit colour
Max Resolution (external): 2048 x 1536
Supported Display Graphics: XGA (1024x768), QXGA (2048x1536)
TV Interface: TV out





Grtz
Musti1

Musti1

Legacy Member
noobie zei:
Nog de doos ervan en toebehoren??

Yep (splinternieuw; met cdroms en een racegame)
lang geleden gekocht, maar het paste uiteindelijk niet in mijn oude pc. :doh:
Ik heb ze dan ook niet kunnen gebruiken. Tot nu dan!



5 euro is toch wat weinig, nee? :wtf:

longpatje

Legacy Member
ik denk dat TS de kaart al gebruikt heeft om die oude pc te herstellen

schm1nky

Legacy Member
Musti1 zei:
Yep (splinternieuw; met cdroms en een racegame)
lang geleden gekocht, maar het paste uiteindelijk niet in mijn oude pc. :doh:
Ik heb ze dan ook niet kunnen gebruiken. Tot nu dan!



5 euro is toch wat weinig, nee? :wtf:

eh..hoeveel had je gedacht dan , 100 ofzo?

whitestars

Legacy Member
Voor de kaart max een paar euro....je zou werkuren kunnen vragen, pakt 25 euro in totaal voor alles... Als ik het doe voor iemand, mss voor een pintje ofzo :P

Musti1

Legacy Member
50 euro gevraagd en gekregen!
I feel like a crook now. :s

Alhoewel, vorige week heb ik nog twee laptops hersteld van hem. Dus ik zal het daarop steken.

Thanks all
Musti1
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan