Archief - 'Complete' PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Destiser

Legacy Member
Hallo,

hoeveel kan ik krijgen voor volgende configuaratie:

PC met:

--- Intel Celeron 850MHz processor
--- 384MB werkgeheugen
--- 20GB grote harde schijf (ingedeeld in 2 partities)
--- Nvidia TNT2 grafische kaart onboard tot 32MB VRAM (shared)
--- C-Media geluidskaart onboard
--- LAN kaart 100MB
--- Modem 56k met integreerde faxfunctionaliteit
--- CD-lezer 52x
--- Gamepoort D-sub 15
--- Printerpoort
--- Seriële poort
--- 2 USB-poorten
--- 2 vrije PCI soten en 1 vrij ISA slot
--- Inclusief DriverCD
--- Windows XPSP2 NL (niet echt 100% legaal, maar werkt wel 100%)

Extra hardware:

--- Logitech draadloze infraroodmuis (met drivercd)
--- Standaard azerty-toetsenbord
--- HP Deskjet 845C printer USB (met drivercd)

Graag een prijsschatting van het volledige packet aub.

Dank u

cool_boy_ke

Legacy Member
Je mag geen illegale Windows doorverkopen ...

Maar anders, rond de 100-150 euro

Trench

Legacy Member
cool_boy_ke aan u zouden ze veel geld verdienen dan.
enkel van de printer kan ik niet schatten, maarja zal ook wel niets nieuws zijn :)
De pc zelf is amper nog 30euro waart ofzo. Het hele pakket is echt zeker zeker niet meer dan 50euro. Moest ik hem verkopen zou ik min: 20 en meeneem 40 zetten. Dit lijkt mij een faire prijs (ik reken ff muis en printer niet mee, wantja een muis kan 5euro maar ook 50euro waart zijn)

cool_boy_ke

Legacy Member
Oei ja, ik dacht dat het een 1.8 Ghz was met een betere grafische kaart, veel te druk atm, khaal dingen door elkaar :D

Ikben

Legacy Member
Jup ik denk dat 50euro een zeer goede prijs. Al kan je er meer voorkrijgen als je echt je best doet. In opnieuw en co zouden ze er 100 voor vragen

Destiser

Legacy Member
opnieuw en co? wa is dat voor iets?

enja, dat er een illegale windows opstaat is niet echt mijn schuld, origineel stond er windows Me op, maar na een paar jaar is de pc eens gecrasht en vereistte een windows herinstall, maar o maar, er was geen windows cd bijgeleverd. wij naar die winkel waar die rotzak zegt: sorry, maar hij is uit garantie, ik 'kan' niks doen. Je zal een windows cd moeten aanschaffen. Mnja, om nog eens een paar 100€ te geven aan een oude pc... sry hoor :p heb er dan maar een illegale opgezet. Met andere woorden, koop nooit iets bij http://www.actiefcomputers.be/ want tzijn bende profiteurs.

Nu, ik snap wel dat een illegale windows doorverkopen niet ok is, maar als k het zonder OS verkoop dn is hij niets waard denk ik?

Trench

Legacy Member
euhm, met die windows verkopen is illegaal.
En normale mensen geven 0.0meer als de windows niet legaal is.
De meesten gaan de pc formatteren en opnieuw windows erop zwieren.

De meeste mensen hebben ook wel één of andere windows liggen, al dan niet legaal :). En ik blijf erbij dat je ongeveer 30euro gaat krijgen ervoor. Als je het op die "opnieuw en co" (wat het ook is) voor 100euro kan verkopen, dan zou ik dat daar zékér doen. Op dit forum kennen de meeste de prijzen goed genoeg om te beseffen dat jou pc gewoon niet veel meer waart is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan