anto
Legacy Member
Ik heb iere nog nen ouden apple liggen.Heb al ergens gelezen dat deze 5000dollar waard is.Ik heb alles nog buiten het toestenbord.Hoeveel denken dat jullie deze nog waar is ? (geen flame"s aub.Dit is een collectors item)
die model dus = http://amuyu.com/wp-content/uploads/2006/08/_~schaelss_vintage_images_mac512.jpg
die model dus = http://amuyu.com/wp-content/uploads/2006/08/_~schaelss_vintage_images_mac512.jpg