Xylo
Legacy Member
Ik heb een voorstel gekregen van een vriend om een GSM te kopen, eventueel door te verkopen (in onbeperkte aantallen
)
Het is dus een ZT (nummer of type weet ik niet)
Het heeft:
Touchscreen met pen
3D sound (echt wel luid en ok kwaliteit)
Mooi en zeer fel scherm, resolutie is lager dan pakweg een nieuwe SE, maar valt zeer goed mee.
Camera (ik schat zo een 1.3MP, kan ook hoger zijn, heb niet op PC gezien)
Speelt video, MP3, bla bla bla af...
TV (antenne waarmee je gratis tv kan zien)
Mini-SD
Radio
USB
Bluetooth...
al de rest
Splinternieuw in doos. Nja, allemaal mooi maar het blijft natuurlijk Chinees enzo. (GSM zelf in Engels)
foto dat ik ervan kon vinden
)Het is dus een ZT (nummer of type weet ik niet)
Het heeft:
Touchscreen met pen
3D sound (echt wel luid en ok kwaliteit)
Mooi en zeer fel scherm, resolutie is lager dan pakweg een nieuwe SE, maar valt zeer goed mee.
Camera (ik schat zo een 1.3MP, kan ook hoger zijn, heb niet op PC gezien)
Speelt video, MP3, bla bla bla af...
TV (antenne waarmee je gratis tv kan zien)
Mini-SD
Radio
USB
Bluetooth...
al de rest
Splinternieuw in doos. Nja, allemaal mooi maar het blijft natuurlijk Chinees enzo. (GSM zelf in Engels)
foto dat ik ervan kon vinden
