Archief - Chinese High End GSM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xylo

Legacy Member
Ik heb een voorstel gekregen van een vriend om een GSM te kopen, eventueel door te verkopen (in onbeperkte aantallen :p )

Het is dus een ZT (nummer of type weet ik niet)
Het heeft:

Touchscreen met pen
3D sound (echt wel luid en ok kwaliteit)
Mooi en zeer fel scherm, resolutie is lager dan pakweg een nieuwe SE, maar valt zeer goed mee.
Camera (ik schat zo een 1.3MP, kan ook hoger zijn, heb niet op PC gezien)
Speelt video, MP3, bla bla bla af...
TV (antenne waarmee je gratis tv kan zien)
Mini-SD
Radio
USB
Bluetooth...
al de rest

Splinternieuw in doos. Nja, allemaal mooi maar het blijft natuurlijk Chinees enzo. (GSM zelf in Engels)


foto dat ik ervan kon vinden

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik vind niet direct prijzen, maar deze hebben op inkoopacties.net of samenkopen.net gestaan...

Trench

Legacy Member
best moeilijk om daar een prijs op te plakken, ik zou nooit veel voor zo'n gsm betalen. Is meestal amper info over te vinde enzo.
De enige manier waar ge "winst" op kunt maken is volgens mij daar heel goedkope brol kope, en hier dan iets duurder te verkope :)

Xylo

Legacy Member
Nja, het is niet echt met bedoeling van winst te maken. Tenzij ik dan op voorhand bestellingen krijg.
Nu zou ik gewoon prijs willen weten om voor mezelf eentje te kopen. Maar hij noemt nieuw in doos: 250eur.
Op zich is dat voor zo een soort GSM meer dan het geld waard. Maar ja Chinees...

(ze komen trouwens uit Dubai)

Dennoman

Legacy Member
Ik woon momenteel in China (althans een jaar toch), en ik moet zeggen dat ik bijzonder weinig klachten heb van de toestellen hier. Vele prijzen hier grenzen aan "verdacht goedkoop", maar dat is enkel omdat vele modellen van GSM's, kleine DVD-spelers, ... enkel maar net de functies vervullen die ze moeten hebben en daarom ook voor iedereen verkrijgbaar moeten kunnen zijn. Ik heb hier een DVD-speler en een kleine ijskast gekocht voor tesamen nog geen 90 euro (!), echt ondenkbaar bij ons, maar hier is dat normaal. Geloof niet alles wat je in de media leest over de kwaliteit van Chinese producten, vaak zijn ze echt heel goed. Al mijn Chinese vrienden in België hadden ook GSM's uit Hong Kong of Shanghai, dus het zegt veel dat ze wel geloven in de kwaliteit van "hun" producten. Nu, anyway, het enige echt geldige argument om zo'n ding niet te kopen is de garantie die totaal niks waard is, maar ik zal het typenummer enzo eens doorgeven aan wat maten hier, misschien hebben zij er een idee van. Ik laat het weten!

_ns_

Legacy Member
Stonden ook zo fake IPhone's op Ebay voor €85 :p. Anyway, daaraan zou ik zeker geen €250 geven..

Xylo

Legacy Member
ns boy zei:
Stonden ook zo fake IPhone's op Ebay voor €85 :p. Anyway, daaraan zou ik zeker geen €250 geven..

Dit is dan ook geen namaak, maar een chinees model op zijn eigen. (of er verschil is weet ik niet :p )

Gewoon door de zware negatieve nieuws rond spullen uit China en deerjust ne mens da zat te klagen dat alles wat ze ooit uit China kreeg slechte kwaliteit was , twijfel ik er om zo een aan te kopen.

Nuja, 250 zal ik er ook nooit voor geven. Mijn persoonlijke schatting was 180.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan