Archief - boxed super nintendo famicom

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenneke10

Legacy Member
Gaat hier om een japanse boxed super nintendo + twee controllers
console is niet vergeeld
en vijf boxed games in nieuwstaat
super mario world
super mario world 2
donkey kong country 1
donkey kong country 2
donkey kong country 3

alles is in perfecte staat wat zou dit waard zijn?
als pakket of losse games
mvg kenneth

Dennoman

Legacy Member
Boxed Super Fam: €50-60

super mario world: €15
super mario world 2: €15
donkey kong country 1: €15
donkey kong country 2: €10
donkey kong country 3: €10

Ik zou denken in pakketvorm een ronde €100. Mooi pakket btw, excellent games :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Dan kijk hij liever een topic starten zodat als op een eerlijke en faire manier gebeurt hé:p

Wandering

Legacy Member
DKC3 minstens 20 euro, DKC2 ook eerder rond de 15-18.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
console - 40
super mario world - 15
super mario world 2 - 20
donkey kong country 1 - 15
donkey kong country 2 - 20
donkey kong country 3 - 25

is wat ik ongeveer schat :)

Dennoman

Legacy Member
DKC 2 en 3 staan nochtans voor 19,99 als BIN op eBay, dan schat ik ze liever een stukje lager.

Wandering

Legacy Member
Die heb ik niet zien staan, wel aan 35 euro BIN en 20-25 met biedingen. Gaat natuurlijk om complete versies he. Zelfs de carts gaan aan 15-25 zowel met BIN als biedingen. DKC3 voor 10 euro compleet en in goede staat, die wil ik meteen hebben ;)

Dennoman

Legacy Member
We hebben het hier toch wel degelijk beiden over de Japanse versies é? :p

Exasephiroth

Legacy Member
Tgaat om NTSC-J eh mensen?

al de bovengenoemde titels staan voor BIN tegen de €20 op ebay, dus zou ik ze ook tegen de €15 schatten?
SMW2 iets hoger misschien maar voor de rest?

Edit:
Dennoman zei:
We hebben het hier toch wel degelijk beiden over de Japanse versies é? :p
Kvermoed ook dat ze aan het missen zijn :p

Kenneke10

Legacy Member
die prijzen lijken mij toch aan de lage kant , t heeft me ongeveer 60e gekost om die via ne maat daar te laten opsturen zat wel nog een japanse versie van resident evil 5 bij en super mario bros voor de famicom

Wandering

Legacy Member
Owja, daar was ik te rap om over te lezen, keek automatisch nr de spellen. Van NTSC ben ik niet op de hoogte. My bad!

Dennoman

Legacy Member
Kenneke10 zei:
die prijzen lijken mij toch aan de lage kant , t heeft me ongeveer 60e gekost om die via ne maat daar te laten opsturen zat wel nog een japanse versie van resident evil 5 bij en super mario bros voor de famicom
€60-70 is normaal voor een boxed SFC hoor.

Als ge maar één antwoord wilt horen, kunt ge wel net zo goed uw eigen vraag beantwoorden hé.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan