h0ppertje
Legacy Member
Bij deze laat ik mijn Bold2 9700 eens veilen...
Reden: krijg elk jaar en half een nieuw toestel en het is bijna zo ver
Het toestel is net omgeruild geweest omdat het trackpadje wat raar deed, bij Blackberry word het toestel direct geswapt. Er is dus ook nog +/- 6 maanden garantie op (factuur aanwezig).
Nieuwprijs 1.5j geleden: 499,99EUR
Nieuwprijs nu (van PDA-Shop.be): 359EUR
Wat kan ik hier nog voor krijgen? Zoals reeds vermeld: toestel is splinternieuw!
PS: Is een AZERTY-Versie
Reden: krijg elk jaar en half een nieuw toestel en het is bijna zo ver

Het toestel is net omgeruild geweest omdat het trackpadje wat raar deed, bij Blackberry word het toestel direct geswapt. Er is dus ook nog +/- 6 maanden garantie op (factuur aanwezig).
Nieuwprijs 1.5j geleden: 499,99EUR
Nieuwprijs nu (van PDA-Shop.be): 359EUR
Wat kan ik hier nog voor krijgen? Zoals reeds vermeld: toestel is splinternieuw!
PS: Is een AZERTY-Versie