baerdemaecker
Legacy Member
Ik heb een bij Mobistar een Blackberry 8520 gewonnen (winkelprijs 179.99 euro) en ze hebben me beloofd van het garantiebewijs op te sturen, maar ik geloof hier niet zo veel van. Hoeveel kan ik krijgen voor die gsm zonder het garantiebewijs? En hoeveel als ik toch het garantiebewijs zou krijgen en zo zou kunnen verkopen?
dus nog niets mee gedaan. Ik vind door het lak aan 3G deze gsm vrij waardeloos 2ehands of nieuw... maar het blijft een BB en er zijn velen die nog geen nood hebben aan 3G