Sprits
Legacy Member
http://ati.amd.com/products/radeonx1900/specs.html
Wa denkte da ik hier nog voor kan krijge?
De kaart is +-5 maand oud. Heeft toen +-450 € gekost!
Wa denkte da ik hier nog voor kan krijge?
De kaart is +-5 maand oud. Heeft toen +-450 € gekost!

