Twinkle
Legacy Member
Hey
Ik heb een oude Atari 2600 (volledig zwart, geen hout: "Vader"-versie?) met 2 joysticks. Werkt nog volledig. Hoeveel zou ik daarvoor kunnen vragen? Er zitten ook tientallen spellen bij (Space Invaders, Jungle Hunt, Boxing, Spider Fighter, Defender, Sorcerer's Apprentice,...). Op andere sites heb ik gezien dat "Asterix" en "Space Tunnel" redelijk zeldzaam zijn, die heb ik ook. Hoeveel zouden die spelletjes waard zijn?
Bedankt
Ik heb een oude Atari 2600 (volledig zwart, geen hout: "Vader"-versie?) met 2 joysticks. Werkt nog volledig. Hoeveel zou ik daarvoor kunnen vragen? Er zitten ook tientallen spellen bij (Space Invaders, Jungle Hunt, Boxing, Spider Fighter, Defender, Sorcerer's Apprentice,...). Op andere sites heb ik gezien dat "Asterix" en "Space Tunnel" redelijk zeldzaam zijn, die heb ik ook. Hoeveel zouden die spelletjes waard zijn?
Bedankt