Bosvos
Legacy Member
ik heb hier een atari 2600 staan met 2 controllers een 1 spel (denk ik, kan ook 2 zijn, moet nog eens zoeken)
op mijn tv krijg ik geen beeld, op die van m'n ma vaag, ik ken niets van atari's, heb 'm van een neef gekregen...
wat zou ik er voor krijgen als ik 'm wegdoe? ben er zeker van dat iemand die ervaring heeft met deze console 'm kan doen werken.
op mijn tv krijg ik geen beeld, op die van m'n ma vaag, ik ken niets van atari's, heb 'm van een neef gekregen...
wat zou ik er voor krijgen als ik 'm wegdoe? ben er zeker van dat iemand die ervaring heeft met deze console 'm kan doen werken.