CptCusack
Legacy Member
Ik heb even alles gebundeld van wat ik heb van Atari. Gezien ik die sinds aankoop ettelijke jaren geleden maar één keer heb gebruikt, overweeg ik hem ook weg te doen. De waarde heb ik geen idee van, dus hier it goes.
Atari 2600 Jr (unboxed)
+ 2 controllers (waarvan 1 een haperende knop heeft-vermoedelijk te herstellen)
+ handleiding
+ alle kabels
+ speciale map voor games
Games
* Keystone Kapers (c)
* River Raid (c)
* Enduro (c)
* Smurf (c)
* Tennis (c) x2
* Pacman (c) x2 (waarvan 1 in slechte staat)
* Pele's soccer (c)
* Asteroids (cib)
+ 6-tal games waarvan de origine mij onbekend is (vermoedelijk unlicensed)
Foto's kan je hier terugvinden.
Alvast bedankt voor de reacties.
Atari 2600 Jr (unboxed)
+ 2 controllers (waarvan 1 een haperende knop heeft-vermoedelijk te herstellen)
+ handleiding
+ alle kabels
+ speciale map voor games
Games
* Keystone Kapers (c)
* River Raid (c)
* Enduro (c)
* Smurf (c)
* Tennis (c) x2
* Pacman (c) x2 (waarvan 1 in slechte staat)
* Pele's soccer (c)
* Asteroids (cib)
+ 6-tal games waarvan de origine mij onbekend is (vermoedelijk unlicensed)
Foto's kan je hier terugvinden.
Alvast bedankt voor de reacties.