Lemmichi
Legacy Member
Ik heb paar dagen geleden mn pc binnen gehad met dit mobo,ik zou hem graag verkopen daar het mn processor niet optimaal ondersteunt (amd x2 6400+)
dit mobo is gemaakt voor multimedia pc's of processors die niet over de 95 watt gaan(dus geen amd 6400+
)
er zit een goede onboard graka in (ati 3200, dx10 ondersteuning) die in fullhd films kan afspelen en dergelijke.
het is perfect in orde,compleet,getest en werkt 100% en alle benodigdheden zitten erbij+garantie.
Hoeveel zou ik hier nog vor kunnen krijgen?
ik hoop dat ik niet te veel verlies zal maken erop,omdat hij nogmaar enkele dagen oud is...
dit mobo is gemaakt voor multimedia pc's of processors die niet over de 95 watt gaan(dus geen amd 6400+
) er zit een goede onboard graka in (ati 3200, dx10 ondersteuning) die in fullhd films kan afspelen en dergelijke.
het is perfect in orde,compleet,getest en werkt 100% en alle benodigdheden zitten erbij+garantie.
Hoeveel zou ik hier nog vor kunnen krijgen?
ik hoop dat ik niet te veel verlies zal maken erop,omdat hij nogmaar enkele dagen oud is...