Diepvries
Legacy Member
Vorige zomer cadeau gekregen van oom die vaak in Amerika is.
Deze iphone werkt niet in Belgie omdat het een cdma versie is en niet gsm.
Wel met 32gb en kan ook gejailbreaked worden met de nieuwste jb.
Verder heb ik er ook nog een griffin hoesje bij en kabeltje uiteraard. Doosje bleef daar voor geen invoertaksen en zo te moeten betalen.
Ik heb hem reeds kunnen gebruiken met een gmate maar deze heb ik ondertussen terug verkocht want heb gsm van het werk. Maar met een gmate kan hij werken, je moet dit extra apparaatje dan wel altijd in uw zak hebben.
Geen krasjes is in perfecte staat.
Deze iphone werkt niet in Belgie omdat het een cdma versie is en niet gsm.
Wel met 32gb en kan ook gejailbreaked worden met de nieuwste jb.
Verder heb ik er ook nog een griffin hoesje bij en kabeltje uiteraard. Doosje bleef daar voor geen invoertaksen en zo te moeten betalen.
Ik heb hem reeds kunnen gebruiken met een gmate maar deze heb ik ondertussen terug verkocht want heb gsm van het werk. Maar met een gmate kan hij werken, je moet dit extra apparaatje dan wel altijd in uw zak hebben.
Geen krasjes is in perfecte staat.

