DeJeff
Legacy Member
Ik zou graag mijn Antec True Power Quattro 1000Watt psu verkopen omdat deze iets te zwaar is voor mijn systeem.
Psu is 1 jaar oud heeft nog 1 jaar garantie.
Originele verpakking en factuur zijn aanwezig.
Is nog steeds perfect werkende in mijn houdige pc.
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?Family=MTQ=
Hoeveel zou ik hier nog vor kunnen vragen?
mvg,
Jeff
Psu is 1 jaar oud heeft nog 1 jaar garantie.
Originele verpakking en factuur zijn aanwezig.
Is nog steeds perfect werkende in mijn houdige pc.
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?Family=MTQ=
Hoeveel zou ik hier nog vor kunnen vragen?
mvg,
Jeff