Waarom doe je dan eig een prijsschatting? Iemand doet hier een prijsschatting die op niets trekt. Way to much, en jij zet hem dan weer te duur tekoop. Terwijl vinteg een goeie prijsschatting doet...
Wordt ge da eig nie beu? Zoveel tekoop zetten en zoweinig verkopen