3razor
Legacy Member
Jo
de plannen zijn er om mijn desktop 'weg' te doen dus had ik graag eens geweten of het nog de moeite is enzo en hoeveel jullie denken daar nog voor te krijgen.
Specs:
Da zijn zo de voornaamste aanwezige elemente, natuurlijk nog een basic stuff als dvdwriter enzo maja dat kan eventueel niet verkocht worden.
Alles is in zeer goede staat en heeft er al bij al niet zoveel draai-uren op zitten.
Graag eens jullie zicht erop, liefst mss de stukken appart want mocht ik hem verkopen kunnen er mss evt onderdelen appart verkocht worden.
Alvast bdnkt
de plannen zijn er om mijn desktop 'weg' te doen dus had ik graag eens geweten of het nog de moeite is enzo en hoeveel jullie denken daar nog voor te krijgen.
Specs:
- CPU : AMD 64 3800+ Venice gekoeld door Arctic Freezer64
- Mobo : Abit KN8 ultra
- Ram : 2*512 mb GEIL DDR400 (dual channel setje)
- Graka : Abit X800XL Turbo 512mb (Fatal1ty ed)
- HDD 1 : Maxtor 160Gb (7k2 rpm)
- HDD 2 : WD 120Gb (7k2 rpm)
- Voeding : Levicom 420Watt
- Monitor : Hyundaiq Q17
Da zijn zo de voornaamste aanwezige elemente, natuurlijk nog een basic stuff als dvdwriter enzo maja dat kan eventueel niet verkocht worden.
Alles is in zeer goede staat en heeft er al bij al niet zoveel draai-uren op zitten.
Graag eens jullie zicht erop, liefst mss de stukken appart want mocht ik hem verkopen kunnen er mss evt onderdelen appart verkocht worden.
Alvast bdnkt
