didyke
Legacy Member
wegens nen ddr3 upgrade wil ik mss men mobo verkopen.
mobo is nen abit in9-32x max wifi.
mobo is 4weken oud en in perfect werkende staat.
alles is erbij behalve de wifi antenne(wel wifi kaart) doos en faktuur.
nog 2 jaar garantie via zex van hier op t forum.
iemand enig idee?
antenne kan los bijgekocht worden voor 10 euro en via zex zeker en vast nog garantie.(is al voorgevallen en is toen zeer netjes afgehandeld geweest.)
mobo is nen abit in9-32x max wifi.
mobo is 4weken oud en in perfect werkende staat.
alles is erbij behalve de wifi antenne(wel wifi kaart) doos en faktuur.
nog 2 jaar garantie via zex van hier op t forum.
iemand enig idee?
antenne kan los bijgekocht worden voor 10 euro en via zex zeker en vast nog garantie.(is al voorgevallen en is toen zeer netjes afgehandeld geweest.)