HeFromBelow
Legacy Member
Ik kreeg plots het idee om mijn 7900gt te verkopen. Het is er een van ASUS, een EN7900GT TOP. Hij is ongeveer een jaartje oud, gekocht in mid september vorig jaar. Alles is nog compleet, doos en al, garantie voor drie jaar (Ik dacht voor de garantie dat dit een papiertje was met de doos meegeleverd, dat je moet invullen... Ik zit namelijk in het buitenland, dus kan het niet checken).
De kaart is nooit overclockt geweest (ook al zit er software bij van ASUS zelf).
En ze werkt natuurlijk zwierig. Ik zou ze houden, maar ik wil toch eens kijken voor een upgrade.
Wat zou dit nog waard zijn...
De kaart is nooit overclockt geweest (ook al zit er software bij van ASUS zelf).
En ze werkt natuurlijk zwierig. Ik zou ze houden, maar ik wil toch eens kijken voor een upgrade.
Wat zou dit nog waard zijn...